Söndagen den 21 september

I skrivandets stund sitter jag hemma i min säng i Skövde efter 3 mysiga dagar i Göteborg hos personen jag älskar. Var tyvärr tvungen att lämna den underbara staden och den underbara pojken igår då jag hade jobb tidigt idag. Men det var tre mysiga dagar. Vi var bland annat med Linn på Hardrock Cafe och träffade några vänner till Max och några personer till och sen bara myst. Tycker verkligen om den där grabben om ni inte redan har förstått det! 

 

Idag har jag haft 4 simskolegrupper så det blev inte någon jättelång sovmorgon för mig inte. Sedan har jag ätit en riktig höstlig söndagsmiddag med min familj. Just nu försöker jag plugga lite men det är inte jättelätt då det inte går att logga in på skolans hemsida. Resten av dagen vet jag inte vad som händer den blir nog lugn och lite plugg. Måste verkligen komma igång igen med högskoleprovet. För i veckan är det bara 1 månad kvar i stort sett och jag har mycket att lära.

 

Imorgon ska jag köra min farmor och farfar och sedan träffa Johanna en sväng. Och även försöka plugga där i mellan lite.

 

På tisdag ska jag plugga på dagen och på eftermiddagen sedan beger jag mig till Göteborg igen. Först för att träffa Agnes och sedan beger jag mig vidare till Max. Där jag ska stanna sen.

 

Ha en bra söndag så hörs vi

 

evve


Kommentarer
Postat av: Angie

ooh läska mig liiiite till då vad var en höstlig middag? Långgryta?? guud vad jag vill ha kantareller jag! apropå inget egentligen. Eller jo, höst.

Svar: långkok av nötkött och potatis och sås och sedan äppelpaj med vaniljsås på det mums!
Evelina

2014-09-21 @ 21:02:22
URL: http://www.angies.vimedbarn.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0