En natt i Skövde

Nu är jag precis hemkommen från hemmet i Skövde. Vad konstigt det blev men så är det ju! Åkte hem igår tills idag för att fira mormor och träffa min familj jag inte sett sedan jag flyttade. Hemma håller de på och gör om köket och hallen som nu börjar närma sig slutet. Detta resulterade i att jag inget rum hade att sova i och tältsängen jag skulle ha innan bäddsoffan kommer gick inte att nå i garaget för att delar av köket blockerade. Så fick sova i soffan i vardagsrummet. Men det var bara en natt och jag älskar att soffa i den soffan så det var perfekt. 
 
Så nu har jag packat upp väskorna och bäddat rent i sängen till mitt underbara marimekko lakan. Jag är helt kör i marimekkos klassiska röda mönster. Har sängkläder, nässisärer och förkläde och haft sockar. Mer ska det bli.
 
Nu kom Max hit och ska laga mat till mig.
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0