Tisdag

Idag är en dag jag känner att jag aldrig riktigt vaknat. Känns som jag gått i sömnen hela dagen och bara yrat runt. Hoppas på att jag blir mer vaken imorgon då jag är ledig.
Idag har jag varit i skolan mellan 9-12 för en föreläsning kring gruppsykologi kopplat till idrott. Väldigt intressant faktiskt och användbart i framtida arbeten. Efter föreläsningen blev det lite grupparbete innan jag åkte gick till nordstan och köpte 2 mössor till min kära kille. Max förbrukar lika många mössor som snön smälter i solen. Han sliter inte ut dem utan tappar bort dem och just nu har han min favvo mössa. Så innan han slarvar bort den med var jag tvungen att hitta 2 nya snyggat. Efter stan och skola har jag bara tagit det lugnt hemma och dammsugit lite och lagat fyllda paprikor med ris, köttfärs, spenat, tomat och lök. Blev väldigt gott om jag själv får säga så.

Resten av kvällen ska jag spendera framför tv:n och Max kommer nog snart. Imorgon ska jag ta en promenad och plugga lite.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0