Söndag

Hej!
 
Just nu har jag gjort en kopp te och sitter och kollar på en väldigt romantisk och tårig film men väldigt bra. Ska snart hoppa in i duschen och sen kommer max ner och sover med mig. Idag ställde jag klockan för att möta Linda nere vid bibblan för att plugga. Vilket vi gjorde mellan 10-15 och jag känner att det var väldigt bra och känner nu att jag har inget direkt frågetecken kvar men vissa saker behöver jag läsa lite mer på. Sen i eftermiddag tog jag en lite för långt powernap som skulle vara 45min men max väckte mig dåligt, han trodde det räckte att ropa på mig men sover jag på dagen får man skaka mig för att väcka mig. Men som sagt blev det en pinsamt långt (2timmar) powernap och efter det pluggade jag lite till min omtenta om någon kosntig person har lagt in dagen efter anatomitentan. Sen nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och ätit god mat. Lyckades även få Max att diska all min disk :D Imorgon ska jag till idrottshögskolan och testa muskler och kolla på skelett. sedan efter blir det plugg gånger 100. Skulle även behöva städa lite här hemma men det får antingen bli när jag har en stund över eller efter alla tentor och examinationer. 
 
Godkväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0