Oj vad länge sen !!

 Hej eller god kväll kanske man ska säga i dag har jag haft en mys dag med min faster kusin och bror vi var bland annat på stan och sen så var jag och min faster på något galleri och jag kom på att "jag har ju träning i dag f'n" mm men som tur var det 45 minuter kvar så vi han att kolla på tavloran som var hur fina och roliga och söta som helst skulle villa ha en sån men en sån äkta kostar upp till 15.000 kr + frakt på ca 1000 kr för man beställer dom från Austalien dom tavlor som var där var tryk men hur fina som helst. Sen blev det till mig att kasta mig på cyken igen och hem till mina kusiner och lämna cyken (så fort jag  cykla då har jag aldrig gjort i hela mitt liv) sen så var det att sätta sig i bilen och åka och träna så nu är jag helt slut och ska snart sovar för i morgon blir det en tidig uppgång för jag ska till sommarland :P


JAg har tuvär inte kunnat blogga för jag har inte varit hemma och jag har inte haft till gång till internät jag har varit i kungshamn som vanlig och sen en och en halv vecka och världens bästa rebecka och sen har jag varit en vecak med hus bil och sen har jag simmat vansbro 3 km i 15 gradit kallt vatten som tur attde jag min våtdräkt. På kusten har jag åkt båt och ring sen har jag badat solat hafte det skönt helt enkelt.

Resten av veckan:


Torsdag: Sommarland och träning

Fredag: Göra i ordning för ett bröllop och rebecka ska sovar här

Lördag: Servera på bröllop rebecka sover här

Söndag: ska nog med rebecka till sommarland och kolla på cupen som ska va där sen blir det väl lite bad också.

Neeeeej på torsdag börjar det hemska igen SKOLAN uch!!!



Dagens outfit: En bluse rutig från svea ett par trekvart byxor med upp viken kant från JC och vagabond grladiatorsandaler :P



Ne nu ska jag kolla på tv lite till sen ska jag sovar !!


ha det så bra


evvis<3






ps. om ni inte har sett filmen "sommar med göran" måste ni se den den är grymt bra. Handlar om göran som ska hitta sin midsommar kärlek och så den är sjukt roligt :P 

Kommentarer
Postat av: Angie

Har du gjort om designen bubbis ? :D fin!

2009-08-17 @ 20:29:23
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0