God dag

Hello<3 vad gör ni da?

sj sitter jag i soffan och kollar på tv. I dag ska jag med josse till stan och ficka sen ska vi kolla på balen.

Detta blir ett snabbt inlägg!

I går var jag och tävlade i mariestad och det gick gansak bra faktiskt. sen efter var jag hos min mormor och morfar och grillade.

fredags var jag på min brors sista skolavslutning på hene och den var bra förutom att man såg inget.sen efter det var jag hos min kusin när hon sprang ut och sen gav vi henna en röd ros och en liten rolligt björn sen såg vi på kortesen eller hur det stavas hen åkte vi hem till henne och åt mat och så.

Ne nu måste jag logga ut och prata med josse hur vi ska göra vi ses


pöss


evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0