OJojOJ

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett par dar jag har haft fullt upp jag hade ju kondfirmation i lördags och fredags sen nu har jag prao och sen har jag inte varit hemma eller haft tid till att  blogga.  I dag har jag praot på posten som sakt jag har änterligen fått vara med utte sen har jag sorterat och "kamat" post postis perarna dom har ju lite konstigt och anorlunda språk. Sen nu sitter jag här i soffan och jäspar har åkt runt på normalm och delat ut och sen har jag sorterat mängde av post.

Kpnfiramtionen:Den vvar hur bra som helst.alla kommer fram till mig och säger att det här vgar den bästa konfiramtionen som jag varit på denvar itne så lång tråkig och lung utan raka motsatsen akn man faktiskt säga vi hade bara kända låtar med nästan för utom dom ända tre salmerna vi hade. Efter hade jag det jötte mysigt med liten del av släkten och jag fick massor presenter och alla var lika bra  jag fick tre halsband, två armband, en klocka, en liten rosa vit blimmig plattång och örhängen, blommor och lite till. jag är hur nöjd som helst med våran  musikal.

NE nus ka jag ta det lite lungt och kolla på TV:n.



JAg kanske inte hinner blogga på ett tag igen för jag har så  mycket att göra.



Vi ses

evvis<3



ps.i helgen kommer en recention om min prao.


Kommentarer
Postat av: Angie

GREAT EVVE! här ligger vi i :D

2009-05-13 @ 22:42:16
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0