Ett kort inlägg på en Fredag

Ja nu siterr ajg här i min sacosäk med datan i knät och väntar på att josse och becca ska komma och så ska vi köra anden i galset och och så får bi se om det blir lite film. kvällen kommer dock inte bli så sen pga att jag ska tävla i morgon :P och ska åka kl tio över sex på morgonen. I dag var det sista dagen på praon som var tråkigt men då belv jag tröstad av en som jobbade där och han sa till mig du prata med en tjej där så kan hon ordna så du kan få helg jobb och sen om vi skulle behöva hjälp och sen innan jag gick fick jag ett present kort på 400 kr på rådhuset och min första tanke var oj hur mycket tycker han att jag ska fika elr?? Ja ja jag får nog bjuda någon eller några personer men men nu måste jag dra!



Puss och kram

evvisz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0