Söndag och kanelbullens dag!

God morgon!
 
H ar ni ätit några kanelbullar än ?? Det har inte jag men vi får se om det blir någon sen !!

I dag har jag inte gjort så mycket och jag kommer nog inte göra så mycket mer än att träna...

Vi kan väl dra en dagens outfit som består av: ett lila linne med blommer på och sen vid uringningen är det en svart spets och det är från HM, sen en svart bas tjol från JC och sen ett par svarta leggnins, svart stickad kofta emd lite mönster i från JC och jag tror det blir ett par vita convers till.

Ne detta belv ett väldigt kort inlägg men men jag vet inte vad jag ska skriva om. Ne nu ska jag se på gårdagens avsnitt av "Riverside" som är jätte bra någon mer än jag som förljer det???

Men ni får ha en bra dag så ses vi


Puss&kram

evvisz







bild från i sommras KUSTEN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0