Fredag igen da!

Hej nu var det fredag igen da allt går så fort tycker jag llikson jag är snart 80 ju ;) Men men aa... I dag har det varit skola som har varit som vanligt förutom att haft so inlämning som jag hoppas på ett bra betyg som jag harf kämpat med det.... Men så sa jag om min förra inlämning och fick som vanligt VG men det var jag nöjd med och det får jag faktiskt... I kväl väntar inget specielt utom att becka ska komma hit och vi ska väl göra som alla andra fredag kvälla (vi har typ en ny tradition att vi kollar på film och äter mat på fredagar)  Och så..




I dag vill jag även ge ett stort GRATTIS till min vän Josephine som fyller 16 år och jag hoppas du får en bra fortsättning på dagen.Föresten tack för tårtan gumman<3


Men nu ska jag hjälpa pappsen att flytta lite grejer och börja renovera men vi hörs i morgon :)


Ha det bra


evvis<3

Föresten är itne värdet lite konstigt nu för tiden det liksom snöar, solen lysser ,klarblå himmel , regn allt på samma gång det är ju bara för ask molnen som kommer säkert göra så att sommaren inte blir så var men men jag fattar itne hur en del kan gå i hudfärgade nylån strumpor och shorts det är liksom skit kallt ute och sen är det så fullt ihop  s det är veckans tumme ner för mig Det är gräsligt fullt ursch.


Kommentarer
Postat av: josephine

aww... tack :) loveu <3

2010-04-25 @ 18:52:27
URL: http://joosephinee.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0