Friday I´m in love ;)

God kväll alla blogg läsare!

Vet ni att i kväll kl.03.00 börjar OS invigningen ville på minna alla sport gladna. Själv tycker jag att det inte är så roligt med sport alla falla inte att kolla på det är riktigt tråkig tycker jag men det kna vara roligt i bland att uttöva det men helst inte boll sporter då :)

JAja idag har jag varit i skolan först sen efter skolan var jag på stan och kollade lite och så kom jag på att min bror fyller år om ca10 dagar och jag har inte kommit på vad jag sak köpa och han säger inget jag stör mig på folk som inte säger vad dom önskar sig. Men till baka till vad jag kan köpa. Är det någon som har något roligt förslag känenr att jag testat det mesta men blir ändå inte riktigt nöjd. Fast man allatid säger innan att man ska köpa nått man blir extra nöjd med och sen blir det inte det men aa så nu tänkte jag att jag kunnde får något förslag jag skulle kunna köpa och sedan bli nöjd.... Sen efter stan åkte jag och becciz hem och nu sitter jag här framför datan och hon kollar på let´s dance som jag också ska göra :)

Dagens outfit: Ett svart långt bas line från gina tricot, sedan en lila leopard färgad kofta från HM, ett par svarta halv korta byxer med nitar från zoul och till detta har jag haft ett par silvriga arban och ett par hjärt formade silvriga örhängen och ett par vita convers.



DAgens tumme ner: Är kyllan och allt slask jag avskyr slask.

Och om man tar dtummen ner måste man också ha en tumme upp: Är att alla vår kläder är på väg in i affärerna och att det ska var amycket blommer som är ganska roligt faktisk för själv har jag haft gansak mycket dystra färger i vinter som inte kanske är så roligt.


Jag men nu tycker becka att jag är tråkigt så vi ses i morgon!

kram

evvis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0