Haha jag är gryrmare än grymast!!!


TJOOOHO!

Ja idag har jag tillbringat min dag med becca som inte är som alla andra utan aningen annorlunda.... Kan man säga... Vi har åkt skridskor och sen efter det var jag och tränade simning för er läsare som undrar vad det är jag tränar hela tiden :) Och nu efter träningen har jag hamnat hos familjen björn där becka städar och sjunger  gamla godingar som "Poker face" och " Måndagsbarn" m.m. Sedan kollar vi på OS men det går inte så lätt för hon sjunger så man inte hör TV:n men jag klarar mig någon så viktigt är inte OS men jag har för engångs skull kollat ganska mycket vet faktiskt om det är speciellt bra men men det går inte så bra nu i slalomen för alla ramlar bara, vancover (ursäkta stavning) har inte lyckats så bra med backen.



<3




Ne men nu ska jag dra ni får ha det bra!


Kram 
evvis



 


bild by : evvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0