Hola!

Hej allt folk igen hade inget och göra så jag tänkte at jag kunnde slänga in ett in lägg till. I dag har jag varit och köpt ett par jeans somjag kanapt ahr haft på ett år eller jag har haft ett par jeans leggins men aa det räknar jag inte som jeans jeans är jeans. Sen efter det åkte jag hem och sov lite och sett på "bröllopsfotografen" inte jätte bra om jag får säga det själv troden den skulle var bättre men aa och sen efter det var jag ute runt lite...Nu har jag suttit och kollat i gen om nästan dom största bloggarna och ättit pim pim klubba (mums).. Sen i kväll blir det mys med mamma och brorsan och vi ska gå på bion "Farsan" som jag hoppas kommer va lika bra som alla säger.

Dagens outfit: Jeans leggins MQ, svart långt linne , grå blus med svart brodyr på JC, ridkängor :)

en bild på byxorna som jag köpte på JC:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0