Söndag och i morgon börjar skolan

Godkväll på er!!

Lördag 20/2: gjorde jag inget speciellt på dan sov till 11.30 och sen på kvällen hade min kära bror 13 års kalass fast han fyller år på onsdag men det var den ända dagen hela familjen kunde.

Nu kommer vi till idag: I dag jag inget gjort så mycket slappat ville till stan och shoppa jag viste prices vad jag ville ha me ingen ville följa med mig så det blev en sväng till media markt istället och sen efter åkte vi och lämnade min kusin hemma som sov här i natt. Och där käkade vi choklad fondy mums.....Och nu sitter jag och kollar på tv.

dagens outfit: HAlvkorta byxor sak va så med dragkjedia längs ner från zoul, lilla linne med blommer och spets vid kanterna vid axlarna från HM, svart kort kofta med lite mönster i från JC.

Vad tyckte ni om tjejerna från skaraborg i går da?? JAg tyckte dom var ganska bra och jag röstade :) TÄnk att dom kom till Globen direkt..


Ursch i morgon börjar skolan jag vill ha en vecka till eller två kanske man känner verkligen hur tröt man igenterligen är..JAg är så tröt på skolan men aa man får trösta sig med att det bara är en halv termin och och 3 år kvar det är skönt .:D



Vi höst i morgon och jag ber om ursäkt om det bara kommer bli ett innlägg varanan dag emn jag lovar att göra allt jag kan för att f in ett inlägg..


Kram

evvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0