2 days left och jag har kommit på en ska....... :)

Ja nu är det bara två dagar kvar till kronprinssesan gifter sig och det ska bli roligt att få se det men själv stannar jag hemma och kollar på tv från halv 4 till 00.00. men före det ska jag kolla på pappsen  när han cyklar vättenrundan jag och mamma och ev brorsan ska möta upp honom i hjo och där ska han lämna alla sina lampor och skit som han har haft under natten så jag kan säga att jag ska gå upp eller lättare sakt åka hemmifrån kl 04.00 på lördag morgon kul;) DEt roliga är att jag kommer tycka synd om alla som är ensamma och jag fattar intevarför jag gör det det är så med allt jag har mina konstiga ider allt :)

Ja nu vill ni nog veta vad det är jag har  kommit på och det är att jag vill jobba som reseledare i utlandet :) alltså möta upp gästerna vid flygplatsen och sånt liksom fixa och dona  och sånt som jag gillar :)


I dag har jag varit hos mormor och morfar och lagat mat och slappat i solen med massor godis och bakelser :P mums Ne nu ska jag kolla på "niven mot strupen men vi hörs i morgon...


dagensoutfit: Svarta cykelbyxor Hm, jeans shorts JC,blommig blus HM,bikini över del under prickig blå BikBok, Brun svarta solglasögon Rayben eller inte exakt Lindex,vita pärlörhängen och min  klocka.



Vi ses mina vänner och vänninor ;)


evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0