Rubrik?

Ne nu fick jag en lust att skriva ett lite mysikg inlägg. Ja vet jag ska göra en dikt så får alla komentera vad dom tyckte om den eller jag gör 2 st så får ni rösta  om villken som är bäst och så redovisar jag resultatet.


om det skulle va så att ni skulle undra varför inte eran komentar syns under inlägget så är det så att jag måste godkäna komentaren först för att den ska kunna synas och att alla ska kunna se.



Dikterna:

1,

Solen lysser och lusten av bad är stor.
Ormarna vaknar till liv och det är riskabelt att gå i gröset barfota.
Morötterna blommar upp ur jorden och och blir knapriga och goda.
Madraserna ta fram och allt folk hittar man på stranden.
A a a som är första bokstaven i det såkallade alfabetet.
Roligt har man men alla underbara vänner som finns.


2,

Jag just jag är en en sådan som vill aa det som ingen annan vill. Ja just jag som vill och vill men kommer ingen stans för att jag är en sådan som inte vill. Vill och vill ja det är lätt att säga men göra kan inte alltid vara lika lätt som att skutta kärleks pilen i hjärtat så att den andra gillar dig men aa det för du allt vilja och vilja och ja det är lätt att vilja.






Så Sätt igång och rösta Det kanske verkligen märks att jag har tråkigt men aa det var lite roligt!


Rösta så det ryker

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0