Hej

Hejsan nu var det länge sedan igen...!!

Vårat trådlösa har ite lagats än så internetet går segt har barra stationert men aa pappa ska köpa ett ytt men det vi ska köpa finns inte i butiken just nu & har inte funnits där på ett tag så det kommer också skert ta ett tag.


Under dena tid som jag inte har blogga har jag tränat varit med kompisar och skolan. I veckan hade vi spexfotot som var roligt fast jag blev nog vist inte så utkläd kunde gjort mer men hittade inget att a på mig:)

Nu sitter jag hos mormor och morfar och har det mysigt.


Dagensoutfit: leggins HM, samettkjol JC och svart oversize tröja monki.

I går var jag oc mamma i lidköping oc kollade på skolavslutnings kläning och det hittade jag min kamera funkar fortfarande inte så det blir igen lid på den men jag blev riktigt nöjd nu är det bara skor kvar vet inte riktigt vad jag sak ha fö några men man hittar nog alltid nått :)


Men vi får se när vi hörs nästa gång:)


kramizar

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0