17:30

Kände att jag behövde en paus i pluggande och bestämde mig för att skriva ett litet inlägg.

Har precis skrivit lite på samhälls inlämningen som ska vara inne på torsdag. Det känns ganska bra men det är svårt att hitta argument som är en del av inlämningen men man får bara ta och leta på och ta det man hittar. Jag känner just nu för att göra något mysigt typ se på film eller kanske spela lite flöjt eller träffa vänner eller en vän.

På tala om flöjt det var väldigt länge sedan jag spelade det. Det kanske man skulle göra någon dag bara sitta och spela det man känner för som man typ inte fick göra när man gick på musikskolan där fick man en bok och det var det man skulle spela om det inte var jul eller nyss varit Melodifestivalen för då var det såna låtar på lös papper och jag kommer verkligen ihåg hur glad jag blev och verkligen kände för att öva hemma och att det var något annat än den tråkiga boken ;) Men aa jag har ju min flöjt på skrivbordet så det är ju bara att packa upp och köra lite om jag kommer ihåg nått de vi säga men det måste man ju efter att ha spelat i 5 år.

Det skulle vara roligt om man fick lite förslag på vad ni skulle villa att jag skrev om eller förslag på bilder ämnen eller vad jag tycker om saker. Då tycker jag att ni ska kommentera till detta inlägg!!! Det skulle vara riktigt roligt :D

Kom igen och kommentera!

Men vi hörs

evvis♥


©

Bild tagen av mig i sommras från våran altan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0