18/11 2010 kl: 17:41

Tjenare!

Har precis ätit middag med hela mysiga familjen. Dagen har beståt av skola och sedan ta bort två leverfläkar så nu är man handikapad då i 2 veckor framåt typ känns la sådär. Bedövningen har som tur inte släppt än så smärtan har inte kommit än. Resten av dan blir att kolla på tv och sitta i soffan och sedan får mina betjänter (mamma och pappa och bror) surva mig med det jag vill. Rummet börjar ju bli ganska dammigt så att jag har ju lite på lagret som behövs göra. Sen så blir det ingen simning på 2 veckor framåt typ inte roligt :( Jag som precis vatit förkyld och inte kunnat träna så jag är nog den mest otränade i hela Skövde eller det finns säker någon som är värre ((eller jag får hoppas).

I morgon blir det skola och sen mest bara slappa det kan vara lite skönt det känns som att det var länge sedan man gjorde det ordentlig.


Ne nu ska jag göra mina spanska uppgifter och sen blir det slappa med robinson på tv :)


Kramar

evvis<3


  En söt bild i retur :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0