2010-11-20

Hej!

Nu har mina jul känslor kommit känns som att det är lite tidigt. Har fått den dära lusten att baka lussekatter och peppakaker och julgodis och klä granen. Aa det känns inte bra att det redan kommit jag kommer ju inte ha kvar känslorna när det väl är julafton men tror nog att detta beror på snön.

Igår blev det skola och sedan blev det till att köpa julstjärna med mor och far och sedan var jag med Anna och Erica och myste vi såg bland annat på "sex and the city 2" måste säga att första filmen och avsnitten är bättre men 2 är värd att se helt klart men det finns vissa delar då det kanske är lite segt men den får 3,5/5 av mig;)

Idag har jag itne gjort så mycket mer än att duschat och nu sitter jag i soffan och chekar internet. Ikväll blir det mys med vänner och resten av dan vet jag faktiskt inte kanske vila lite och bara göra det jag känner för.

Annars så är det väl bra känner mig fortfarande lite handikapad men det blir bättre för varje dag även om det bara är dag två så aa kan ju röra mig mer och mer fast aa de ska jag inte jag vill ju ha ett snyggt R :)

Ne nu ska jag göra en polyvore och lägga in det var ju ett tag sedan nu.

Men vi ses!

evvis<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0