23 november

Hej!

I morgon är det faktikst bara en månad kvar till jul :) Men själv kommer jag inte ha några jul känslor kvar om inte något oväntat skulle hända..... Idag har jag varit i skolan som var både roligt och tråkigt. Men man hade ändå leendet på läpparna även om det inte kanske alltid syns.Ler så fullt. Så jag hoppas man inte tror att jag är sur hela tiden jag är glad bara att jag skattar så roligt;-) Varför kom jag igenterligen in på detta. Efter skolan blev det att ta sig ner till bussen i snö ovädret men jag överlevde själv. Sen nu ska jag eller jag måste plugga matte och engelska men mest matte har ju prov på fredag :s  Så det är bäst att jag loggar ut nu och börjar med pluggande.

Hur kan man var nyfiken och feg på samma gång?? och Hur kan man villa nått men inte våga?? (man har en stark vilja men är rädd för att ändå göra nått som blir fel och man tänker för mycket aa kan faktiskt känna igen mig lite i detta att man är feg men vill och att man tänker för mycker.)

Men nu ska jag dra sesoch hörs

evvis♥





Me and you ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0