<3

Hej!

Dagen började med att jag försov mig villket inte var det jag hade velat. Skulle vara på badet kl 09.00 för att träna de minsta grupperna i klubben och kl tio i nio ringer mamma för att kolla om jag är vaken och det var ju tur hon gjorde det annars hade jag kommit flera timmar fel säkert. Sedan så åkte jag med pappa och min bror till elgiaganten för att kolla på ps3 och sedan hem och då somnade jag och sen aa så har jag bra slappat. Och det lär blir slapp resten av kvällen för går dagen blev lite sen kanske kom nog hem vid halv 3 men aa jag får skylla mig själv för det så jag kanske inte kan gnälla över att jag är trött.



Ett par meningar:

Är man tuffare än man tror? Vågar man mer än vad man tror? Det tror jag jag tror att man vågar om man har viljan. Vågar du göra det där och kanske visa att du vill och att du vågade. Våga du kommer inte få skit för att våga utan kanske lättare sagt du kanske får något bra av det.
YOU!<3


Ha en fortsatt bra Söndag kväll så hörs vi!


Kramar

evvis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0