Endast 1 månad kvar

till julafton. Påminde er även igår att idag är det bara en månad kvar. Man börjar få lite panik vad ska jag köpa liksom i julklapp till mamma&pappa Farmor&farfar Mormor&morfar och min lilla skitunge till bror (man få väl erkänna att innerst inne så gillar man han jätte mycket :P).Nån med bra förslag? Hjälp mig då.

 Dagen har beståt av skolan där man hade datakunskap och engelska och sen en väldigt kort matte. Slutate halv två istället för 3 så det vat mycket skönt. Sen när jag kom hem så somnade jag (skräll mig) men men sedan har jag pluggat och nu gav jag upp pluggande blir kanske att läsa lite mer på naturkunskapen när jag lägger mig.

Nu kommer nått som kommer låta konstigt för det som verkligen känner mig JAG VILL TRÄNA. Becka hoppas du inte hoppar av stolen nu men det är sant det som står. Jag har inte tränat på ca två veckor och jag får nog inte träna på 1-2 veckor till :s vad ska jag göra? Har tröttnat på att inte få röra överkroppen som jag vill. Det är tur att jag har plåster som gör ont om jag rör mig för mycket med armarna för att annars hade jag fått sytt om stygnen 5 gånger typ. Aa detta kanske inte är roligt att vet men om man känner mig så börjar man nog undra om nått är fel. Andlednignen till att jag inte alltid är på tränings humör är för att skolan gör att man blir trött och om man är trött så är tränings humöret borta och jag måste nog erkänna att jag är ganska lat med och rör mig helst inte i onödan. Men det är tur att jag simmar för då har jag bestämda tider som jag ska komma till och då blir det att man tvingar sig själv och när man kommer i vattnet så blir humöret bättre alla fall väldigt ofta men kanske inte varje gång. Måste hitta någon mer tränings metod som gör mig glad och kan säga direkt att om man skule fråga mig om en jogging tur då stannar jag hemma ;)

Nu blev det en kilometer lång text igen! Inte meningen men man måste ju få skriva av sig ibland.


Men vi ses

evvis♥




Bild från weheartit.com



Ps. Nu får det ta och sluta snöa det är för mycket jag tycker att snön bara ska va på Jul helgen och under veckan till dan efter nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0