?!?!?!

God kväll på er läsare har nu suttit och funderat ut vad jag igenterligen önskar mig i julklapp.

ÖNKSELISTA

1. Ett par gummistövlar fodrade (hunter eller Ilse Jabobsen)

2. Ett par nya vita convers

3. Högtalare som man både kan koppla in datan och ipoden i

4. Monopol till PS3

5. Ny pjamaser

6. Kläder

7. Vita pärlörhängen i silver

8. Presentkort

9. ITunes card ( helst från USA så man kan ladda ner film ;) )

10. Spa ;)

11. En underbar Jul

12. ............ :D


Man kommer säkert på mer med tiden men jag har alltid problem med att komma på vad jag önskar mig och så sitter man där på julafton och kommer på massor. Men sen är det ganska dåligt att man fyller år två månader innan och jag har allt jag behöver eller det finns säkert mer men jag har liksom egen data,mobil,kamera,ipod,symaskin och tv och allt liksom som man tycker att man behöver ;)

Ne nu måste jag sova ska upp tidigt i morgon. Ingen sovmorgon i moron inte men ha faktiskt haft det alla dar denna vecka utom i morgon :)

God natt

evvis♥





 

Lite av de jag önskar mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0