Kväll

Hej igen!

Nu är jag nästan precis hem kommen från farmor och farfar. Vi drack glögg, åt kakor, godis och kollade på ”ensam mamma söker”. Sen så gjorde vi inte så mycket mer än att åka hem men när vi kom ut och skulle köra ut bilden så hade snö plogen täppt för utgången så vi fick stå där ett tag till slut kom en liten minder plogbil och som kunde hjälpa oss och det var ju tur där annars hade jag övernattas hos lilla farmor (vist hade det varit skönt.  Närma till skolan och frukosten serverad på ett silver fat ;) ).  Ne nu ska jag snart gå och lägga mig ska ju upp tidigt imorgon och måste nog faktiskt gå upp tidigare för att jag måste duscha. Men ska nog först kolla lite på Beck.

Adiós

evvis♥





En bild jag gjorde idag med ett nytt program som johanna visa mig :)


Kommentarer
Postat av: johanna

jag är allt inte så dum ibland :D

2010-11-30 @ 16:24:25
URL: http://johaannnaehn.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0