Lördag 27/11

God morgon!

Eller igenterligen kanske det är god dag ;) Dagen startade med att jag vaknade 12.00 sen dess har jag inte gjort så mycket mer än att äta frukost och duscha och klätt på mig halvt :P (Sorry Anna men jag är seg idag).  Men snart blir det att dra neråt till anna och sen vidare till stan och kolla lite sen ska vi hämta hennes bor och hålla ett öga på honom lite ;) resten av kvällen vet jag inte vad som händer jag får helt enkelt vänta och se men hoppas på något roligt och mysigt.

Jag sitter här och funderar vad jag ska ta på mig men hittar inget en helt ny garderob skulle inte skada har väl ganska mycket kläder men inget som passa ihop (enligt mig). Har än så länge tagit på mig samhetsleggins och vet inte mer men kanske en lite längre tröja det tror jag att det får blir men vilken? Aa nu får jag ta och öka på så att jag kommer ner till Anna så fort jag kan.

Men vi ses!


evvis♥



En blid i repris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0