Lördag näst sista dan på lovet :(

Hello!

Jag måste säga att det är tråkigt att lovet är slut snart men kom på nu att desso fortare skolan börjar desso närmare kommer vi jullovet :) Dagen har beståt av att gå på stan och sedan spela wii med Anna :) Jag shopade ett läpp balsam den sorten jag är beroende av nämerligen body shops sedan köpte jag en svart kavaj/kofta på Åhléns och sen köpte jag två maskara med märket lumene Kicks:) Sen spelade vi massor wii och pratade. I kväll blir det att träffa folk och gå en kall men ändå mysig promenad hoppas jag. I morgon blir det att gå upp tidigt och åka till Falköping där jag ska tävla känns väl sådär att tävla är inte på tävlings humör just nu men hoppas det kommer i morgon :) I går var jag jag med anna en kortis sedan var jag på falbygdens ost med min mamma och bror sen efter det så var jag med johanna på kvällen det var mysigt det :)

Här kommer bilder på dagens inköp :








Men nu ska jag värma upp mig så att jag inte fryser ihjäl när jag ska gå den is kalla promenade:)

vi ses

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0