Nu fick jag en sådan evvis.....

tanke igen:) Sånt som jag bara kommer på som kan låta helt sjukt och som säkert inte är roligt att läsa men jag tycker det är roligt att berätta om.

Nu ska jag berätta vad jag just kom på. Det började mad att jag stod ute och pratade med min underbara granne och barndoms vän Johanna. Vi pratade lite om saker och ting bland annat tjej grejer. Sen kom jag på är jag snäll eller är jag konstig eller inte mig själv eller har jag blivit som jag har umgås?? Detta låte sjukt men alla uppfattar nog mig annorlunda mot vad jag själv tycker men det hoppas jag verkligen inte för jag är verkligen mig själv även om man töntar till sig ibland men säg någon människa som är seriös hela tiden den människan kan ju inte ha något LIV!!!! Stakare. Jag brukar ofta skriva om att jag tycker att människor ska vara sig själva och våga göra det man innerst inne vill men är rädd för det. Jag är själv väldigt feg men jag har kommit på att om man inte försöker våga kommer man ingen stans då har man fortfarande det dära arga inom sig för att man inte gjorde det från början som man verkligen ville men var rädd för att man skulle bli dumförklarad för det. Det är ju inte så eller det finns ju folk som är så osäkra att det smittar av sig på andra och det gör att man själv blir osäker. Blir man verkligen som man umgås? Det är en av sakerna jag kom på förut med då borde jag vara störd ;-) Förlåt alla vänner jag menar det inte lite ironi;) Ne men aa det kanske är så om man tänker efter jag har ju vissa personer som jag träffar nästa varje dag och en person jag har träffat sen jag föddes med är jag lik henne eller min kompisar ?? Om jag själv skulle få säga så tycker jag inte det utan jag tycker att det kan finnas nått men inte allt inte hela jag.

Ne nu blev det lite långt hoppas att ni fattar. Jag måste vara störd som komemr på sånt här men jag är väl sån och det står jag för ;) Ne nu ska jag plugga lite

Vi ses

evvis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0