Oj oj oj...

Nu var det ett tag sedan. Detta är första gången på två dar som jag är inne på datan okej var väl inne i natt men det var ju typ vid halv 3 så det räknas ju som idag. Helgen har spenderats i Göteborg med min familj och mormor och morfar vi skulle fira mormor som nyss fyllt år. Vi shopade åt god mat , var på jul på Liseberg och var och kolla på Björn Shifs. Konserten var väl bra  men skulle heller gått och kollat på mitt favorit ställe Götebrogsoperan men aa nu var det så att det var jag mot 5 så det blev inget. Det var typ jag och min bror och massor av 40 +are det kändes la sådär. Men det var inte helt bortkastade penga han sjöng bra och det hände saker hela tiden. Den bästa var när han sjöng "bröllopslåten When You Tell The World You're Mine" det hade varit coolt om Agnes skulle kommit in men man märkte ganska väl att han hade den största delen av låten, Agnes hade väldigt små dela av den om man jämför med han.

Sedan var vi på jul på liseberg det var riktigt mysigt men det hade inte kommit igång helt för det öppnade i Fredags och vi var där i lördags men det var faktiskt andra gången jag var där i mitt liv på jul men jag kommer inte ihåg första gången eller jo alla lampor och så  jag har inte precis nått att jämföra med. Men det var mysigt.

Sen shoppade vi även skulle köpt ett på byxor men hittade inga så det blev tre tröjor. Det jag köpte var en blåvit eller lite mer blå skjorta från Zara, over size tröja med fikor och knappar Monki och en lite längre stickad grå med hjärtan på Rut m.fl. och ett par underbart sköna vantar kanske inte det snyggaste men skönast så jag struntade helt i hur de såg ut.

AA det var lite om min helg kanske inte så lite och texten blev kilometer lång men nu är det så. Men ni får ha det så bra så hörs vi:)


Kramar från en hess

evvis<3




källa för bilden: http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.dalafoto.com/liseberg/pics/00060.JPG&imgrefurl=http://www.dalafoto.com/liseberg/&usg=__gkszAHDOOnC8tnnP6JfWEs4dI-M=&h=382&w=510&sz=180&hl=sv&start=9&zoom=1&itbs=1&tbnid=vUcPV8kmtj_MCM:&tbnh=98&tbnw=131&prev=/images%3Fq%3Djul%2Bp%25C3%25A5%2Bliseberg%26hl%3Dsv%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0