Onsdag den 3/11

Ja det är ju fortfarande höstlov villket är skönt men tror dock inte att en vecka hjälper mig för att vila ut. Sitter nu i sängen och sen tittar jag upp på skrivbordet så faller min glada min ner det ligger världens läxhög där :S har kollat lite på det igår och fårla ta och göra det idag med en stund :) Inget man precis vill göra på ett lov. Vad som händer idag vet jag inte jag tar nog dagen som den kommer och slappar mycket. Än sålänger har jag bara duschat och sen försökt instalera Sims och det funkade en gång sedan funkade inte spelet för att jag hade en för ny windos variation och då blev jag sur hade ju värsta ryket att jag skulle kunna sitta och spela det i flera timmar men nu går det inte ;)

Dagens mening ;) : Lita på dig själv du vågar mer än du tror och det ger oftast ett bra resultat <3


Ne nu ska jag dra


Kram & puss

evvis<3






Fotograf: Johanna Ehn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0