Söndag 07-11-2010

Godkväll alla under bara människor!

Igår blev det mys igen med mina underbara änglar :) (ni vet villke ni är).Idag har jag varit i Falköping och tävlat det var roligt måste jag säga. Jag vann två brons ett silver och sen kom jag fyra men bronsmedaljerna fick jag inte kämpa för men det fick jag för silvret. Nu låter det som att jag skryter men vi var tre bara i min gren förutom på medlyn det var även där jag kom 4 var bara tre hundradelar från pal plats :( Resten av kvällen ska jag bara sitta och kolla på "ensam mamma söker" och slöa borde igenterligen plugga men jag kan säg att jag kommer inte få in så mycket så jag skulle i så fall plugga i onödan. I morgon blir det skola igen då villket ska bli då de roligt och tråkigt det roliga är att träffa allt underbart folk och sen det tråkiga är lektioner ;) men man måste ju för att komma nån stans även om inte läraren är den bästa och att man kommer överens bra.

Nu tycker pappis att jag ska ta och cyklar upp till becka och lämna nått så får la ta och gör det även fast jag gärna skulle vilja sova igenterligne.......


Puss på er så hörs vi!

evvis<3

Kommentarer
Postat av: carro

igår var det mys, men i sommar. DÅ får vi springa runt hela nätterna tycker jag :D haha

2010-11-07 @ 19:37:59




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0