Wednesday

Hello!

Hur har ni det i kyllan? Själv är jag på väg att bli förkyld vilket jag inte tycker om:( I dag har jag varit i skolan och sedan åkte jag hem och nu ska jag plugga lite Nk (Naturkunskap A) och sedan blir det teater med klassen är inte så sugen på det men vi slapp ett svenska förhör för att vi skulle kunna gå på den. Det är typ min kväll och dag:)

För övrgit så är det riktigt bra måste jag säga även om man är trött och seg fast att man hade ett lov som man typ bara sov på. Sånt är livet liksom. Man får hoppas att man blir piggare tycker att det borde finnas någon som kan pigga upp en jag får väl vänta och se, det kanske kommer någon en vacker dag som gör att man kan få tillbaka det där stora leendet på läpparna ;-)

Men ni får ha det så bra så ses/hörs vi!!!


Kramar

evvis<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0