Ett kort.....

inlägg för jag måste plugga ;)

I dag har det varti skola igen en helt vanlig måndag förutom att jag slapp datakunskapen pga att jag redan gjort provet och alla uppgifter och då fick man ledigt hela veckan så gött med världens sovmogon på onsdag :) Sen efter skolan var jag på vasa en sväng för att kolla om vi kunnde få våra elevmappar som vi inte fått än liksom 5 månader efter att man lämnat skolan. Det var som ett dagis på toalet dörren stod det hur man tvättade händerna och typ torkade sig och det stod med stor text över allt och det vara massor elev målningarna uppsatta runt om dagis varning är det ända ordet som går att sammanfatta skolan med nu. Men såklart var åsa på utvecklingsammtal eller hon satt i det och vi fick då itne träffa henne och vi kom där ifrån tomhänta alltså inga elevmappar. Kan slå vad om att vi kommer inte få det det kommer ta två år till som allt annat här i världen som har med det att göra :)


Ne men nu måste jag verkligen plugga!


Vi ses

evvis<3


men snart börjar ju prodject runway ska nog börja pluga efter det för då kan jag plugga i lugn och ro för min bor har nog träning och då kommer jag vara hemma själv och det är skönare att plugga då:)

Kommentarer
Postat av: Angie

Tack tack säger mamma (din faster Lotta), hon tycker du skrev så snällt om henne i din bloggis! : ) tihihi du är söt!

2010-10-25 @ 18:00:41
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0