Friends<3

Vänner är ju nått man måste bevara. Men jag har märkt att det är bara de man får tillbaka av som man håller kvar. Det som bara är med en fast igenterligen vill va det "coola gänget" tappar man kontakten med. Jag har nu träffat underbara vänner som verkar var väldigt lik mig och jag måste säga att det är lycka "en pusselbit" liksom, nu låter det som att jag aldrig har haft vänner men det har jag älskar mina vänner men nu har jag hittat vänner som är som jag. Och är helt underbara och verkligen verkar vara sig själva. Jag är en person som ganska snabbt fattar hur en person är och ser igenom så tydligt om den är sig själv eller fejkar. För sånt lär man sig genom åren när men träffar nya. Jag kan säga att jag har träffat folk som inte är sig själv och sånna som verkligen är sig själva och är den den verkligen är ME like:D


Oj vad personliget det blev men jag lyssande på låten "Bless the broken road" och började tänka på detta och behövde få ut det :) Detta kanske inte är så roligt att veta men aa jag behövde bara säga det.

Jag tycker alla ska få ha vänner även hur man är men man kan faktiskt inte gillar alla men man får då försöka att hålla det hemlige jag kan dirket säga att jag gillar inte alla men jag går då inte och är taskig fast ibland kan vänskap vara jobbigt om man känner någon men inte passar ihop och tvingas att va med den ändå då kan jag reagera men jag är en perosn som mår dåligt om jag är tasktig men jag har kommit på att man får göra det bästa av situationen och gilla läget men om det börjar gå förlång får man fixa det på ett bra sätt och inte vara tasktig män ändå berätta saningen .


Jag måste vara konstig men jag hålla på och diskutera detta i flera timmar och skriva om det med hur långt som helst men tror inte som sakt att någon tycker detta är roligt att läsa men det är min blogg och jag skriver ju hur jag vill och sånt här är viktigt för mig att man liksom är sig själv............



Krama om varnadra och gilla läget så ses vi!!!







Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker om dig Evelina(: <3

2010-10-16 @ 11:15:05




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0