Fredag igen!

Hejsan alla glada läsare! (eller jag hoppas att ni är glada) Själv har man väl ett litet leende på läpparna. Dagen har bestod av sovmorgon, matte lektion, inställt klass tid, musik och sedan stan där jag och Carro, Josse, Anna och Sofie och Filiph var med. Vi var på HM där jag plockade fram kläder till Filiph som han sedan provade :D och han valde ut en tröja och ett par jeans shorts. Så aa om ni vill ha kläd tips kom till mig eller dra med mig på stan (haha) ;) Resten av dagen vet jag inte vad som händer kanske en hemma kväll som inte brukar vara så vanligt för evve kanske skulle se film med becka men vet ej än hur det blir.

 

Dagensoutfit:  jeans shorts med halva hål och ett läder snöre i midjan, vitt lite halv pösigt linne istoppat, svart halv kofta, vita converse, silver klocka med stenar guess och vita pärlörhängen.

 

Ne nu ska jag slappa och kanske till och med sova. Vi ses och kommentera mer tycker jag.

 

Förresten fick en fråga vart jag ska resa i sommar och jag ska till Grekland till Zakynthos blir det i en vecka med mycket sol och bad.

 

Kram

evvis♥

 


Kommentarer
Postat av: Erica

hihi, du skrev dagens outfit :D bra evve!

2011-04-29 @ 21:47:39
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0