Onsdag men känns som tisdag

Idag har det inte alls varit en vanlig dag för mig. Starta med att jag cyklade till skolan och kom till skolan vid åtta då blev det att gå till ett litet möte för oss som skulle guida runt åttor från två skolor och från början skulle jag och Carro bara varit på eftermiddagen mb vi blev elev ambassadörer och visat de runt på skolan. Själv är jag helt slut och sjukt trött och vill just nu bara sova !! Så nu ska jag hem och fick nyss reda på att jag ska utomlands i sommar inte helt fel. Ne nu ska jag nog dra mig hem åt så vi hörs:) Kram Evvis<3

Kommentarer
Postat av: elvira

va roligt att du ska åka utomlands, vart blir det någonstans? :D

2011-04-28 @ 17:49:27




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0