Tisdag!

Hejsan!

 

Idag har jag mest slappat och pluggat lite känner mig riktigt duktigt. Just nu sitter Edvin och hans kompis håller på hela  tiden det är som att jag är deras ”lekledare” och sen snor  de min telefon och går in på min FB eftersom att jag inte kan logga ut längre det är något som är lite fel. Så jag har typ raderat mer än 10 logg inlägg idag :D Resten av dagen blir slapp och sedan i kväll blir det mys med Anna.

 

Ne nu ska jag luta mig tillbaka i solstolen och slappa även om solen inte skiner så mycket men aa det är ju riktigt skönt ute så jag ska njuta. Och jag vill träna men pga min hemska nack spärr så går ju inte det och ni tror säkert att jag skyller på det för att få slippa träna men det är inte roligt att ha nack spärr.

 

Och sorry Elvira och jag vet också att jag är mobil nörd men inte på nätterna när andra ligger och sover eller i alla fall försöker. :D

 

Kram

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0