Dan förre doppare dan!

Nu luktar det jul i hela huset (köttullar,skinka,julgran och julblommor.) Idag har jag bara slappat och klätt granen. Jul stämmningen är på topp här hemma nu men mina egnas julkänslor finns men inte helt så får hoppas de kommer imorgon. Det ändå som är tråkigt nu är att snön håller på att smälta bort och så att det känns som vår. Min bror sa förut och skojade " Man kanske ska ha kortbyxor på sig imorgon". För det är ju liksom inte minus grader ute ens.
Jag skulle just nu vilja ha jätte kallt och mörkt ute och massor snö och sen mysigt sällskap och äta gott och bara mysa och massor tända ljus. Fatta vad mysigt!!
Här kommer en lite halv dålig bild på årets julgran design by evvis:

 

KRAMAR

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0