Jag är här..

Och jag lever men spenderar tiden på annat så bloggen får lida lite halvt. Det är roligt att de att så många läser bloggen.

IDAG: buss,skola,buss,sova,skriva cv, dator, fixar för imorgon och nu sova!

IMORGON: buss,skola,tåg,Gbg, möta min saknade kusin, fördriva tid, gbg operan :D tåg hem.

Fattar ni vad jag längtar tills imorgon eller?? Sjukt mycket ska ni veta. Älskar Göteborgsoperan för er som inte visste det. Sen ska det bli roligt och mysigt att träffa min kusin och göra något som vi båda gillar. Tur att jag har den underbara människan <3

Men nu måste jag sova pga måst upp några min tidigare i morgon så jag kan fixa allt innan jag åker till skolan. Åker nämligen direkt efter skolan.

Så godnatt
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0