Onsdag

Hej igen!

Just nu sitter jag i bästa soffan som finns och kollar på tv. Har även hunnit träna ikväll med Caroline och Josefin. Vi körde afro + löpning så nu känner man sig bra igen. Innan träningen så skrev jag svenska och sen har jag slappat. Ska snart gå och lägga mig.

Imorgon har jag sovmorgon sen en lektion och sen ska jag på den där tråkiga dansdagen man måste gå på. Det är som ett fängelse typ lärarna låser alla dörrar och man måste prickad av och så läskigt. Sen ska jag hem och plugga lite och sen tänkte jag hänga med josse och Mathilda på julkonsert för Carro ska vara med och några mer jag känner riktigt mysigt.

Ne nu ska jag slappa lite till och sedan borsta tänderna och sedan dejta kudden.

Ni får ha det så bra.

Kramar
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0