-

Hej igen!

 

Har precis lagat mat och ätit. Snart bär det av till gymmet och träna med Josefin som skulle gå med mig på afro men när hon loggade in på sin sida och kollade bokningar så stod det att hon inte hade bokat något och hon ringde och de sa att det är sant som det står och nu står hon i kön och hon är den 10 i kön och jag kommer nog få gå på detta pass själv för det är för sent för mig att av boka nu. Men aa jag kommer nog överleva min kropp behöver just nu massor träning ;) Pga att jag känner att jag tränat för lite förra veckan.

 

Ne nu ska jag kolla lite på projekt runway och sedan byta om och sedan ner till arenan.

 

Kramar

evvis♥

 

 

Vill ha sommar NU !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0