4. Något jag önskar!

Något jag önskar mig. Det är ju aldrig liksom en grej för mig utan jag har alltid tusen saker :D

 

Men något jag verkligen önskar är att jag ska få leva hela mitt liv ut lyckligt och underbart. Och att jag aldrig ska behöva oroa mig för något som ex. jorden ska gå under, krig, svällt, bli ensam och bli deprimerad. Jag skulle kunna räkna upp lite mer saker men det är det stora sakerna. Jag är en person som alltid funderar onaturligt mycket t.ex. när jag var lite kunde jag få stunder då jag stod och fundera vad som händer om jorden skulle gå under liksom med alla mina vänner, familj, saker och aa livet. Jag kunde tänka så mycket att jag blev illa mående. Nu låter jag helt störd men aa alla har nog något som är stört.

 

En önskning jag har som kanske låter värsta snobbigt så är det att jag skulle vilja ha så sjukt mycket pengar att jag skulle kunna köpa alla märkes kläder som jag pekade på. Egenterligen ska det där med märken verkligen inte spela någon roll mina vänner tycker jag är ganska töntig som tjattar om sånt. Men här kommer förklaringen på varför och det är för att jag tycker att allt med märken och outfit är så otroligt roligt. Märkes kläder är speciellt för mig jag tycker att kläder säger så mycket om en person. Jag har tidigare i bloggen nämnt att jag granskar en människa tå till top det första jag gör när jag ser någon(hoppas jag inte skrämmer er men det är inget illa utan något jag tycker om). Nu mera märker jag själv inte det men aa jag gör det och jag kan genom att se ungefär bara skona säga vem personen är om det är någon jag sett ett par gånger.

 

Man kan säga att jag har en nödvändig önskan och en helt för nöjets skull och för mig själv.  Och det är ganska störda och annorlunda idéer jag har/haft för mig.  Men aa det är ju jag och jag får ju då ta och stå för det även om det inte alltid är riktigt meningen i alla lägen men jag är ju jag liksom.

 

Kram

evvis♥

 

 

Mina underbara vänner!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är underbar!

2011-02-25 @ 07:50:02
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0