5. Mina drömmar!

  • Resa jorden runt
  • Få ett långt och lyckligt liv
  • Få uppleva ett riktigt äventyr
  • Starta eget företag
  • Få göra något stort för någon annan
  • Ha enormt mycket pengar
  • Få uppleva en tjejs stora dröm (bröllop)
  • Köpa en mullberry väska
  • Möta en känd skådespelare
  • Åka på kryssning Karibien (jag ska bjuda mamma. Bara hon och jag)
  • Ha pengar så att jag kan göra exakt vad jag vill
  • Köpa en stor godis fabrik så jag bara kan gå och äta godis utan att det tar slut
  • kunna vara smal utan att behöva träna som en dåre
  • Jag ska ha mycket bra kontakt med mina vänner och släkt hela livet
  • Att jag ska få en stor dröm att gå i uppfyllelse
  • Att jag alltid ska ha turen på min sida
  • Att jag ska få ett sommarjobb jag verkligen vill ha för att det har något att göra med det jag gillar
  • Bli av med min fågel fobi
Ne nu ska jag evvis ta mig i kragen och plugga :D
Kramar
evvis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0