En dag kvar...!

Hejsan!

 

Just nu sitter jag framför tv:n och väntar på något roligt men jag tror inte det kommer bli något mera roligt idag tyvärr. Dagen har varit mycket rolig. Startade med att plugga och sedan åkte jag upp till berget och fika och mycket prat med Josefin och Carolin. Sedan har jag haft personlig tränare igen vilket vara mycket bra den jag hade innan hade missat typ 10 saker att säga till mig så nu vet jag allt och fick mera övningar :D Så nu ska jag bli värsta muskel knutten ;)

 

Imorgon väntas gruppaudition på sommarland och jag är riktigt nervös. Men jag ska göra det bästa jag vill verkligen ha ett jobb där men det är nog väldigt hård konkurrens men aa  man får göra sitt bästa. Sedan vet jag inte vad som händer mer. Får helt enkelt vänta och se.

 

Ne nu orkar jag inte mer blev riktigt slö efter gymmet så jag ska slänga mig i soffan nu :D

 

Kram

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0