Fredag!

Hej!

 

Kvällen igår spenderades med Erica, Anna och Johanna. Det blev mys med ballerina i olika smaker och gott och även en film och prat. Mycket mys!

 

Idag blev det tidig uppgång för mig vi hade tydligen planerat en liten familjedag (måste erkänna att det var väldigt länge sedan vi hade det) och vi tog bilen till Ikea och A6 med både kläd shopping och hushålls saker. Snart ska vi iväg igen på 30-års kalas pappas kusin fyller år. Får så hur det blir. Det ska bli roligt att träffa mina kusiner igen det känns som att det var ett tag sedan i alla fall Angelica men även Theo :D

 

Ne nu ska jag kolla vidare på internet och sedan bytta om och snygga till mig ;D

 

Kram

evvis♥

 

www.weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0