Lördag :D

Hej!

 

Just nu sitter jag ny duschad och kollar runt på datorn. Dagen startade med att jag vaknade till kl 8 och sedan försöker jag somna om man kl 9 gick det inte längre och jag som inte gick och la mig förens vid 2. Så man är ganska trött men aa de ska inte hindra mig från att göra något. Vid halv 3 ska jag möta Karin ute i Skultorp och sedan ska vi invadera Filiphs hus där vi ska lära dem att äta riktigt mat och inte snabb mat. Resten av dagen vet jag ej vad som händer man får väl kanske ta och kolla på Melodifestivalen bara för att. Måste erkänna att när jag var lite så var jag helt besatt av de men nu tycker jag att det är tråkigt. Men det är ju ändå något man känner att man måste kolla på om man ändå kan.

 

Igår var det en mysig kväll med alla underbara. Vi såg på paranormal activity 1 men det slutade med att när vi var nästan i slutet så blev alla så himla rädda att vi stängde av och alla satt och skrämde upp varandra. Vi hade tänkt se båda filmerna men vi fick nog av den första. Den blev ju bara värre och värre:s Efter så tog vi och tittade på en komedi för att få bort lite av skräcken. Tack Anna för att vi fick va för dig och tack alla andra för en bra och roligt kväll.

 

Kramar

evvis♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0