Måndag v6

Hej!

 

Nu ska jag slänga ihop ett ordentligt inlägg något som är värt att läsa. Såg nu när jag loggade in at att i natt 24:00 kommer jag inte kunna blogga men man kan fortfarande läsa bloggen. Detta är första gången på mina 2 år som bloggare som jag fått något sådant. Jaja jag lär nog sova då i alla fall. Just nu ligger jag i sängen och ska kolla på dagens avsnitt av ”Familjen annorlunda” som jag missade förut pga att jag var på gymmet med Josefin och det blev att köra alla maskiner och sedan yoga och vi bokade afro på måndag men josse tog sista platsen i kön så jag var första reserven och jag tror jag kommer få en plats. Innan så pluggade jag och funderade över mina väl nu jag ska göra in för 2:an. Och har nu kommit fram till mitt slutliga val.  Innan det var det skola.

 

Imorgon så är det skola men jag har två inställda lektioner så jag börjar inte förens tjugo i 12 inte helt fel när man egenterligen ska börja 8. Och sedan blir det plugg.

I går så var jag först och jobbade i 3 timmar och sedan så var jag på media markt och köpte ett fodral till min ipod som man kan ha när man tränar på armen och sen så sov jag lite och sedan blev det lite gym.

 

För övrigt så ska jag och Adam ha armbrytning imorgon för att se om jag har blivit starkare än honom vilket nog inte stämmer men aa det är värt ett försök. Och om jag förlorar så ska vi tävla i något som jag är bra på och min bror föreslog direkt den som somnar först i soffan och aa det kanske det blir för jag lär ju förlora.

 

Ne nu ska jag kika på familjen annorlunda så vi hörs i morgon.

 

Kram

evvis♥

 

 

 

 

Några bilder från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0