My daY!

Hejsan!

 

Idag har jag haft en mycket slappa dag. Med sov morgon och bara roliga ämnen utom matte. Sedan tog jag och Anna en tur till gymmet och nu är jag hemma och ligger i sängen och kollar på tv med datorn i knät. Skulle kunna somna här och nu väldigt lätt är riktigt sjukt trött. Men i kväll så blir det kalas för min bror idag så det kommer vara fullt upp ;)

 

Resten av helgen:

Imorgon lördag: Kanske bio och plugg.

 

Söndag: Först träna små barn och sedan några timmar senare ska jag tillbaka till badet för att coacha de små i klubben som ska vara med på en liten klubb tävling.

 

Ne nu måste jag börja göra mig iordning så hörs vi :D

 

Kram

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0