SöndagSöndag!

Hejsan!

 

Dagen startade med att jag var tvungen att gå upp när den där hemska väckar klockan ringde. Och det var bara att ta på sig och dra vidare till badet för att jobba/tränare. Dock var det väldigt lugnt idag många som var bort resta och detta var ganska skönt att det var väldigt lugnt. Sedan när jag kom hem så åt jag och sedan la jag mig i soffan och sov i nästan 2 timmar. Och nu sitter jag och väntar på ett svar från mina kära vänner på vad som ska hända idag. Resten av dagen ska jag vara med Rebecka och Josephine hade vi tänkt.

 

För övrigt så är allt bra väldigt trött och vill typ sova hela tiden. Börjar även bli nervös inför torsdagen och aa känner för att hoppa i och simma lite själv, men så lat jag är så orkar jag inte. Kanske ska träna med min ”gamla” grupp snart börjar få ett litet sug :D

Igår kväll blev det mycket mys med massor godis och film och monopol spelande men det var lite tråkigt att alla tjejer drog så tidigt men det var tur att det var roligt att killarna stanna och kollar på 1 och en halv film. Mys!

 

Ne nu ska jag slappa lite till och sedan sminka mig och sedan kommer vist brudarna hit:D  Hoppas på att det blir en rolig söndag.

 

Kram

evvis♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0