Tisdag!

Hejsan!

 

Oj vad lovet springer i väg och det blir allt närmare Torsdag :s Idag har jag varit på stan med mamma och hittade en jacka som jag tror jag ska behålla. Sedan har jag varit en stund med Anna. Resten av kvällen vet jag inte vad som händer men typ slappa och plugga. Har precis kollat på två olika mat program och blev jätte hungrig nu men jag vet inte vad jag är sugen på eller jo en fett pizza ;D Jag får se vad som serveras på restaurangen hemma.

 

Annars är allt bra men jag tycker dock att lovet springer iväg jätte fort och jag vill att det ska bli torsdag en ändå inte jag är jätte nervös för intervjun men jag tror att det kommer går bra.

 

Ne nu ska jag fortsätta att leva lite så vi ses!

 

Kram

Evvis<3

 

Varför ska man behöva vara så förivrad och det blir inte bättre heller utan det blir bara mer. Jag vill och ser det positivt men jag vet ju inte om man ska det. Vad tycker och tror du??

Konstverk av mig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0